Skip links

Κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχείο, 6 λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Ήρθε η ώρα να φτιάξετε ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας και χρειάζεστε συμβουλές από τους ειδικούς του διαδικτύου; Ορίστε λοιπόν 6 συμβουλές για λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν κατασκευάζεται ιστοσελίδα για ξενοδοχείο.

Η κατασκευή ιστοσελίδα για ξενοδοχείο είναι από τα σημαντικότερα κεφάλαια του ξενοδοχείου, καθώς μπορεί να γίνει το κανάλι με τις περισσότερες πωλήσεις. Λειτουργεί 24 ως το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα και σας φέρνει απευθείας πωλήσεις, επομένως εσείς δεν οφείλετε προμήθεια σε κάποιον για την κάθε κράτηση και επακόλουθα έχετε μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Στο 2015 δύσκολα θα βρεις ξενοδοχείο που να μην έχει ιστοσελίδα. Καθώς πολλοί είναι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων θέλουν να ανασχεδιάσουν ή να ανανεώσουν την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου τους, καταγράψαμε και σας παραθέτουμε έξι σημεία – λάθη που πρέπει να προσέξετε και να αποφύγετε, εάν πρόκειται να προχωρήσετε στην κατασκευή ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας.

 

Λάθος #1: Περίπλοκο σύστημα κρατήσεων.

Ο χρυσός κανόνας είναι: όσο πιο απλό το σύστημα κρατήσεων, τόσο περισσότερες κρατήσεις θα δεχτείτε. Αφαιρέστε περιττά βήματα, απλοποιήστε την διαδικασία κράτησης και δείτε τις απευθείας κρατήσεις σας να αυξάνονται. Για να γίνει η διαδικασία κράτησης πραγματικά αποδοτική, πριν προχωρήσετε στην κατασκευή ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας, θα πρέπει να γνωρίζετε τις απαντήσεις στις εξής ερωτήσεις:
Πόσα βήματα χρειάζεται για να ολοκληρωθεί μια κράτηση;
Πόσοι επισκέπτες ξεκινάνε μια κράτηση αλλά τελικά την εγκαταλείπουν;
Σε ποιο στάδιο της κράτησης χάνεται τους επισκέπτες;

 

Λάθος #2: Καθόλου ή δυσκολία στο να βρεις τις πληροφορίες επικοινωνίας και πληροφορίες διεύθυνσης.

Είναι εντυπωσιακό αλλά υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες ξενοδοχείων, που είτε κρύβουν με μικρούς συνδέσμους κάπου στην σελίδα τους ή στο κάτω μέρος αυτής, τον σύνδεσμο που οδηγεί στην σελίδα με τα στοιχεία επικοινωνίας. Το κλειδί εδώ είναι να δημιουργήσετε μια σελίδα στοιχείων επικοινωνίας με όλους τους πιθανούς τρόπους που μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας: mail, τηλέφωνο, fax, φόρμα επικοινωνίας και να τοποθετήσετε τον σύνδεσμο που οδηγεί σε αυτήν σε εμφανές σημείο, για να το βρίσκουν εύκολα οι ενδιαφερόμενοι. Καλό θα ήταν να τοποθετήσετε και διαδραστικούς χάρτες και οδηγίες για το πώς μπορεί να φτάσει κάποιος στο ξενοδοχείο σας. Συμπεριλάβετε επίσης συνδέσμους προς σελίδες μέσων μαζικής μεταφοράς που εξυπηρετούν την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται το ξενοδοχείο σας.

 

Λάθος #3: Κακής ποιότητας φωτογραφίες ή φωτογραφίες που αργούν να φορτώσουν.

Ο χρυσός κανόνας εδώ είναι ότι: οι φωτογραφίες πουλάνε το ξενοδοχείο. Όσο πιο εντυπωσιακές είναι οι φωτογραφίες, τόσο πιο πιθανό να γίνει μια κράτηση. Στις φωτογραφίες που θα χρησιμοποιήσετε στην κατασκευή της ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, εκτός από φωτογραφίες των δωματίων, των εξωτερικών χώρων και της τοποθεσίας, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε και φωτογραφίες οι οποίες θα εμπνεύσουν τους υποψήφιους πελάτες σας και θα τους κάνουν να θέλουν να βρεθούν εκεί. Σε ότι αφορά την ποιότητα των φωτογραφιών σας, θα πρέπει να είναι επαγγελματικές, γι’ αυτό μην προσπαθήσετε να βγάλετε μόνοι σας φωτογραφίες και καλέστε έναν επαγγελματία φωτογράφο καθώς οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης και να φορτώνουν πολύ γρήγορα.

Διαβάστε εδώ που θα βρείτε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης για την ιστοσελίδα σας.

 

Λάθος #4: Σελίδες με λάθος ή ξεπερασμένο περιεχόμενο.

Οι επισκέπτες σας θα αναζητήσουν σχετικό και ενημερωμένο περιεχόμενο για το ξενοδοχείο σας. Μην φορτώνετε την ιστοσελίδα σας με όλες τις πιθανές πληροφορίες, δεν είστε η Wikipedia. Προσπαθήστε να έχετε αρκετές αλλά κυρίως σχετικές πληροφορίες. Αν είναι να μιλήσετε για κάτι άλλο εκτός από το ξενοδοχείο σας, ας είναι μονάχα πληροφορίες για το πώς θα έρθει κάποιος στο ξενοδοχείο σας και τι δραστηριότητες μπορεί να κάνει στην ευρύτερη περιοχή. Ο κανόνας είναι ότι προσπαθείτε να πουλήσετε το ξενοδοχείο και όχι να γράψετε οδηγό για την περιοχή που βρίσκεται. Αφαιρέστε ή μεταφέρετε αλλού παλιό περιεχόμενο – για παράδειγμα, αν είχατε κάποια προσφορά για τα Χριστούγεννα, αυτή δεν μπορεί να εμφανίζεται στην αρχική σελίδα ή στην καρτέλα προσφορές τον Μάρτιο! Γενικότερα, αν αφήσετε παλιό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας, δίνεται την εικόνα της εγκατάλειψης. Μην ξεχνάτε ότι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας έχουν την πρώτη τους επαφή με το ξενοδοχείο σας μέσω αυτής.

Διαβάστε εδώ, πως θα γράφετε τα τέλεια άρθρα για την ιστοσελίδα σας.

 

Λάθος #5: Ιστοσελίδα χωρίς mobile εκδοχή

Η πλειοψηφία των μελλοντικών σας πελατών θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά από το tablet ή το κινητό τους. Αν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας δεν εμφανίζεται σωστά σε αυτές τις συσκευές, τότε όλοι οι επισκέπτες και πιθανοί πελάτες σας απλά θα φύγουν από την σελίδα σας και θα επισκεφθούν άλλη, κάποιου ανταγωνιστή σας. Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι δεν θα επισκεφθούν καν την σελίδα σας, μιας και αυτή δεν θα εμφανίζεστε στα αποτελέσματα της Google. Από τις 21 Απριλίου, όταν η Google άλλαξε τον αλγόριθμο της, η ανάγκη για δημιουργία mobile ιστοσελίδας είναι σημαντικότερη από ποτέ.

Διαβάστε εδώ, γιατί είναι τόσο σημαντικό να έχετε mobile εκδοχή της ιστοσελίδας σας.

 

Λάθος #6: Κακή εμπειρία πλοήγησης

Μπορείτε να είστε όσο δημιουργικοί θέλετε όταν είναι να κατασκευάσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας αλλά οι επισκέπτες σας περιμένουν να δουν κάποια στάνταρ μενού ή φόρμες καθώς πλοηγούνται σε αυτήν. Αυτό οφείλεται στον εξης απλό λόγο: οι μεγάλες εταιρείες του ίντερνετ δημιουργούν τα στάνταρτ στο διαδίκτυο. Όταν λοιπόν το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης στο ίντερνετ είναι προς τις ιστοσελίδες τους, οι χρήστες μαθαίνουν να πλοηγούνται με βάση το πώς πλοηγούνται στις σελίδες αυτές. Ο χρυσός κανόνας είναι: μην προσπαθήσετε να τους μάθετε κάτι νέο, ακολουθήστε κάποια στάνταρτ του ίντερνετ και πάρτε το μέγιστο αποτέλεσμα από την ιστοσελίδα σας.