Skip links

10 συμβουλές για το ψηφιακό μάρκετινγκ από τους ειδικούς

10 Συμβουλές για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η σωστή χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να απογειώσει την επιχείριση σας!


Το μάρκετινγκ είναι η πηγή ζωής κάθε επιχείριση. Χωρίς το μάρκετινγκ όλες οι επιχειρήσεις αργά ή γρήγορα θα βούλιαζαν. Κάθε επιχειρηματίας που θέλει να αναπτύξει την επιχείριση του και την κερδοφορία της μπορεί να ακολουθήσει τις παρακάτω απλές συμβουλές, από 10 ειδικούς του χώρου, και να αποκτήσει τα μέγιστα οφέλη.

Μερικοί από τους πιο έξυπνους και έμπειρους άνθρωπος στον χώρο του μάρκετινγκ, απαντάνε στην ερώτηση “Ποιο είναι το νούμερο ένα κόλπο του μάρκετινγκ;”. Θα εκπλαγείτε όταν διαβάσετε τις απαντήσεις τους και το πόσο απλές είναι οι συμβουλές τους.

Ορίστε η λίστα με τις 10 συμβουλές για το ψηφιακό μάρκετινγκ από τους ειδικούς του χώρου.

Κοινωνικά Δίκτυα.
1. Προωθήστε τις κοινοποιήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν όλο και μεγαλύτερο πρόβλημα με το να κάνουν το μήνυμα τους να ακουστεί. Σύμφωνα με τις πρόσφατες μελέτες το Facebook δείχνει μόνο το 6% του περιεχομένου σας στους φίλους ή θαυμαστές σας. Οπότε μην διστάσετε να προωθήσετε τις δημοσιεύσεις σας επί πληρωμή. Το κουμπί προώθησης εμφανίζεται κάτω από κάθε άρθρο σας, αν η σελίδα σας έχει περισσότερα από 100 likes. Με λιγότερα από 20 ευρώ μπορείτε να κάνετε το μήνυμα σας να φτάσει σε μερικές χιλιάδες μοναδικών χρηστών.
-Rob Wellman, CEO του Social5

2. Κάντε δοκιμές στις καμπάνιες σας. Οι διαφημίσεις του Facebook μπορούν να σας προσφέρουν το χαμηλότερο CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις) στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να κάνετε δοκιμές με πολύ χαμηλό κόστος και σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιήστε το λειτουργία “duplicate” για να δημιουργήσετε ίδιες διαφημίσεις, κάντε μικρές αλλαγές στην κάθε διαφήμιση και δείτε ποια αποδίδει καλύτερα και τελικά κρατήστε μόνο αυτή. Αυξήστε τον προϋπολογισμό σε αυτές που δουλεύουν και καταργήστε αυτές που δεν αποδίδουν.
-Kyle Ivins, συνιδρυτής Envolve Agency

3. Κάντε retweet και share δημοσιεύσεις άλλων, μην δημοσιεύσετε μονάχα για την επιχείριση σας. Κάντε like, share, retweet και σχολιάστε προφίλ και δημοσιεύσεις πελατών σας και εταιριών ηγετών της αγοράς σας, πχ Google, Apple. Να είστε ενεργοί με τα προφίλ σας, κάντε σχόλια σε άλλες δημοσιεύσεις και έτσι θα κάνετε νέους φίλους και ακόλουθους και θα κάνετε τους φίλους σας να αντιγράψουν την συμπεριφορά σας, δηλαδή να σχολιάζουν τις δημοσιεύσεις σας και να μοιράζονται το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.
-Jason Barber, συνιδρυτής Friendemic

Διαφήμιση
4. Εξερευνήσετε τα δίκτυα διαφήμισης PPC (πληρωμή ανά κλικ). Αν στοχεύετε σε ξένες αγορές έχετε περισσότερες επιλογές εκτός από την Google. Το Adwords της Google είναι η νούμερο ένα επιλογή αν αναζητάτε ένα αξιόπιστο και μεγάλο διαφημιστικό δίκτυο αλλά δεν είναι η μοναδική σας επιλογή. Για παράδειγμα αν πελάτες σας είναι οι Αμερικάνοι πολίτες ηλικίας 50-70 (εξαιρετικό target group για τουριστικά γραφεία), τότε και η μηχανή αναζήτησης Bing είναι μια εξαιρετική επιλογή. Αναζητήστε επίσης στο δίκτυο συνεργατών της Google για ευκαιρίες με μεγαλύτερο ROI.
-Jacob Baadsgaard, CEO Disruptive Advertising

5. Μια διαφήμιση ανά λέξη κλειδί. Αν τρέχετε μια καμπάνια με δεκάδες λέξεις κλειδιά και έχετε μόνο μια διαφήμιση τότε σκορπάτε αδίκως λεφτά. Δημιουργήστε συγκεκριμένες ομάδες διαφημίσεων που στοχεύουν μοναδικές λέξεις κλειδιά. Δημιουργήστε δύο με τρεις για κάθε λέξη κλειδί. Δείτε ποιες λέξεις αποδίδουν καλύτερα και στοχεύετε σε αυτές.
-Scott Cohen, CEO της 180Fusion

Δημόσιες Σχέσεις
6. Μην καυχιέστε αλλά δώστε πραγματική αξία. Το μεγαλύτερο μυστικό στις δημόσιες σχέσεις και τις επαφές με τον τύπο είναι ότι τα μέσα (και όλοι οι υποψήφιοι πελάτες σας) ενδιαφέρονται περισσότερο για την χρήσιμη πληροφορία που θα τους βοηθήσει να επιτύχουν σε ένα τομέα πάρα να ακούσουν άλλη μια προωθητική πληροφορία για την επιχείριση σας. Αν σκέφτεστε τις ανάγκες των αναγνωστών σας (και όχι τα προσωπικά σας ενδιαφέροντα) θα αποκτήσετε επιχειρηματική τριβή και αλληλεπίδραση πέρα από τα όνειρά σας.
-Cheryl Snapp Conner, Snapp Conner PR

7. Μια πρόταση. Ορίστε η προφανής συμβουλή ενός επαγγελματία, η οποία δυστυχώς πολλές φορές δεν λαμβάνετε σοβαρά από τους επιχειρήματιες: Θα πρέπει να μπορείτε να εξηγήσετε με μια πρόταση με τι ακριβώς ασχολείται η επιχείριση σας. Τόσο απλά και ξεκάθαρα.
-Harrison Weber, δημοσιογράφος στην VentureBeat

SEO
8. Αρπάξτε την ευκαιρία και εκμεταλλευτείτε τις αναφορές στον ανταγωνισμό σας. Δημιουργήστε ένα google alert για την επωνυμία του κάθε ανταγωνιστή σας, δείτε που αναφέρετε η επωνυμία τους και σε τι περιεχόμενο. Εξετάστε το ενδεχόμενο να υπάρξει αναφορά και στην δική σας επιχείριση δίπλα στη δική τους. Πολλές φορές οι δημοσιογράφοι είναι ανοιχτοί στο ενδεχόμενο σε ένα άρθρο τους για μια επιχείριση να κάνουν αναφορά και σε έναν ανταγωνιστή για παραλληλισμό.
-Nathan Tanner, Foxtail Insights

Email marketing
9. Χρησιμοποιήστε μικρότερα θέματα. Δείτε μια άμεση αύξηση στα κέρδη σας από το email marketing, απλά μειώνοντας το θέμα σας, σε μόνο μια λέξη. Διαλέξτε αυτή την λέξη πολύ προσεκτικά. θα πρέπει να εξάτπτει την φαντασία και να είναι σχετική με το θέμα σας. Με την κατάλληλη λέξη θα δείτε τα αποτελέσματα του mail marketing να απογειώνονται. Κάντε μερικές δοκιμές και θα δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
-Tyler Dixon, Διευθυντής Marketing της SpinGo

Κλασσική διαφήμιση
10. Καμία φορά η κλασσική διαφήμιση μπορεί να φέρει αποτελέσματα και στην ψηφιακή. Προσπαθήστε να ολοκληρώσετε την παρουσία σας στον online κόσμο με την παρουσία και στον πραγματικό, τον offline κόσμο. Είστε ένα brand που πρέπει να έχει συνολική παρουσία στα μέσα, ψηφιακά και μη.
-Χριστόφορος Αϊβαζίδης, ιδρυτής της BigDrop.gr

Αφήστε ένα σχόλιο