Ας ξεκινήσουμε από τα απλά, αν δεν έχετε ήδη ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας, κλείστε το ή κατασκευάστε μια σήμερα!
Η βιομηχανία του τουρισμού έχει την μεγαλύτερη απορρόφηση νέων τεχνολογιών. Το μεγαλύτερο μέρος των κρατήσεων σε ξενοδοχεία και εισιτήρια γίνεται online! Η αρχή κάθε σχεδόν ταξιδιού γίνεται από το ίντερνετ. Το ίντερνετ αποτελεί την μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ταξίδια και το μέρος όπου γίνεται σχεδόν το σύνολο των συναλλαγών. Αν είστε ξενοδόχος και δεν έχετε ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας τότε απευθυνθείτε σε εμάς ή σε έναν συνάδελφο που ειδικεύετε στην κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία και δημιουργήστε μια ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας σήμερα!
Πείτε μου έναν καλό λόγο για να μην έχετε παρουσία στο διαδίκτυο.
Ποια είναι τα οφέλη σας ως ξενοδόχου από την παρουσία σας online;
Συνήθως το σύνολο των κρατήσεων που γίνονται στα ξενοδοχεία, γίνονται online. Η συνήθης συμπεριφορά κάποιου που κλείνει ξενοδοχείο online είναι η εξής, έστω ότι ο προορισμός είναι συγκεκριμένος:
- Πρώτα γίνεται η αναζήτηση για ξενοδοχεία στην περιοχή μέσω των διαφόρων OTA (booking.com , trivago.com κτλ)
- Ο χρήστης κατατάσσει τα ξενοδοχεία με βάση τον προϋπολογισμό του και τις κριτικές που βλέπει.
- Πολύ πιθανό στάδιο, η αναζήτηση του ξενοδοχείου αυτού στο TripAdvisor για περισσότερες κριτικές.
- Επίσκεψη της σελίδας του ξενοδοχείου. Αυτό το βήμα το ακολουθούν σχεδόν το σύνολο των πελατών. Αν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου δεν είναι σύγχρονη, όμορφη και λειτουργική τότε το πιο πιθανό είναι η κράτηση να μην γίνει. Η αιτία πάντα είναι η ίδια, όταν ένας επαγγελματίας δεν προσέχει την εικόνα του (η ιστοσελίδα του), η οποία τυχαίνει να είναι και η πρώτη επαφή που έχει κάποιος με την επιχείρηση του, τότε αυτό δίνει την εντύπωση στον πελάτη ότι και το ξενοδοχείο βρίσκεται στην ίδια κατάσταση.
Σκεφτείτε, εσείς θα επιλέγατε ένα εμπορικό κατάστημα με ξεπερασμένη, σκοτεινή και σκονισμένη βιτρίνα; Αντίστοιχα κάνεις δεν επιλέγει ένα ξενοδοχείο με παλιά και ξεπερασμένη βιτρίνα.
Πρώτο ξεκάθαρο πλεονέκτημα της κατασκευής ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας είναι η καλή πρώτη εντύπωση που θα δίνεται στους πελάτες σας, το οποίο αυξάνει τις πιθανότητες να γίνει μια κράτηση.
Δεύτερο και εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα της κατασκευής ιστοσελίδας ξενοδοχείου:
Οι περισσότεροι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου μοιράζονται την εμπειρία τους με φίλους και συγγενείς και κατά κανόνα επιστρέφουν σε ένα ξενοδοχείο που έχουν επισκεφθεί. Όταν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας έχει σύστημα κρατήσεων, τότε το σύνολο των κρατήσεων που θα γίνουν από φίλους, συγγενείς και τους ίδιους τους πελάτες σας που θέλουν να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο σας θα γίνει μέσω της ιστοσελίδας σας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να δώσετε προμήθεια σε κανένα γραφείο ή ιστοσελίδα (πχ booking.com). Με άλλα λόγια η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας αυξάνει τα κέρδη σας.
Τι να προσέξουμε όταν κατασκευάζουμε ιστοσελίδα για ξενοδοχείο.
Η κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία πρέπει να ακολουθεί κάποια συγκεκριμένα βήματα και περιλαμβάνει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Τώρα που κάναμε ξεκάθαρο ότι κάθε ξενοδοχείο πρέπει να έχει ιστοσελίδα, ας δούμε ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα αυτή.
Η πλειοψηφία των πελατών αναζητά το ίδιο ακριβώς πράγμα, ένα ξενοδοχείο στην καλύτερη τοποθεσία, στην καλύτερη τιμή, με τις καλύτερες υπηρεσίες και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Αυτό αυτόματα μας οδηγεί στο εξής απλό συμπέρασμα: ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα πρέπει να δίνει στοιχεία γι αυτά τα τέσσερα χαρακτηριστικά. Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας θα πρέπει να απαντάει σε αυτά τα ερωτήματα:
1. Που βρίσκεται το ξενοδοχείο σας; Μην προσπαθήσετε να γράψετε έναν τουριστικό οδηγό της περιοχής αλλά να εξηγήσετε στους επισκέπτες σας που βρίσκεται το ξενοδοχείο σας. Καλό είναι να έχετε και πληροφορίες για το πώς μπορεί να επισκεφθεί κάποιος το ξενοδοχείο σας, μέσα μεταφοράς, οδικοί άξονες κτλ.
2. Ποιες υπηρεσίες προσφέρει το ξενοδοχείο σας. Πολλοί επισκέπτες θεωρούν αυτή ακριβώς την κατηγορία την πιο σημαντική. Δηλαδή πολλές φορές οι υπηρεσίες που προσφέρει ένα ξενοδοχείο είναι αρκετές για να πείσουν έναν πελάτη να επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.
3. Σε τι κατάσταση βρίσκεται το ξενοδοχείο σας; Προσθέστε φωτογραφίες και περιγράψτε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το ξενοδοχείο. Αν το ξενοδοχείο σας είναι πρόσφατα ανακαινισμένο, τότε τονίστε αυτό ακριβώς. Δείξτε με φωτογραφίες όλα τα θετικά στοιχεία του ξενοδοχείου σας.
4. Πόσο κοστίζει η διαμονή στο ξενοδοχείο σας; Αυτό που προτείνω σε όλους τους πελάτες μας είναι να έχουν σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα τους. Όχι μεταφορά σε διαφορετική ιστοσελίδα για να ολοκληρωθεί η κράτηση αλλά κράτηση μέσα από την δική σας ιστοσελίδα. Ο πελάτης θα πρέπει να μπορεί να βρίσκει το δωμάτιο που ψάχνει και θα πρέπει να βλέπει την τιμή του και να ολοκληρώνει την κράτηση του από την ιστοσελίδα σας.
Αφού σιγουρευτείτε ότι η ιστοσελίδα σας απαντάει στις παραπάνω ερωτήσεις ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει. Ορίστε μερικές βασικές προτεραιότητες που πρέπει να σκεφτείτε όταν πρόκειται να κατασκευάσετε ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας.
- Προσέλκυση – προσέγγιση νέων πελατών. Κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχεία η οποία είναι seo friendly, δηλαδή είναι κατάλληλα παραμετροποιημένη έτσι ώστε να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google.
- Εμπνεύστε – παρακινείστε. Η νέα ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι έτσι κατασκευασμένη ώστε οι χρήστες να θέλουν να προχωρήσουν σε βάθος και να επισκεφθούν περισσότερες από μία σελίδες του ιστότοπου σας.
- Ισορροπία. Η κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχεία δεν είναι απλή υπόθεση. Η νέα σας ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι οπτικά εντυπωσιακή, να είναι λειτουργική, να δέχεται μεγάλη επισκεψιμότητα και να είναι έτσι κατακευασμένη ώστε να αυξάνει τις μετατροπές. Μετατροπές είναι απλά το αποτέλεσμα της διαίρεσης επισκέπτων της σελίδας δια των κρατήσεων που γίνονται από την ιστοσελίδα.
Μερικές συμβουλές για την κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία
Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει μοντέρνα εμφάνιση
Η εμφάνιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην τελική απόφαση των περισσοτέρων χρηστών. Έχετε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα από την ώρα που θα φορτώσει η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας μέχρι να εντυπωσιάσετε τον επισκέπτη και να παραμείνει στην σελίδα έτσι ώστε να γίνει τελικά η κράτηση. Γενικά ιδανική πρακτική για τις ιστοσελίδες ξενοδοχείων είναι η λακωνική- λιτή σχεδίαση με εντυπωσιακές φωτογραφίες.
Χρειάζεται να επιλέξετε τα κατάλληλα χρώματα
Μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου θα πρέπει να έχει ξεκάθαρα χρώματα. Μην επιλέξετε πολύ έντονα χρώματα για την ιστοσελίδα σας. Επιλέξτε ένα χρώμα και χρησιμοποιήστε αυτό και τα ανάλογα του. Αποφύγετε το ντεγκραντέ, καθώς δεν ταιριάζει με τις τάσεις της εποχής μας.
Γενικά να θυμάστε ότι η επιλογή του χρώματος της ιστοσελίδας έχει να κάνει και με την κατηγορία του ξενοδοχείου και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Αν έχετε ένα μικρό ξενοδοχείο σε κάποιο νησί του αιγαίου τότε τα κλασσικά χρώματα λευκό και μπλε είναι ενδεδειγμένα. Αν έχετε κάποιο boutique ξενοδοχείο μέσα σε κάποια καστρόπολη τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα αντίστοιχα χρώματα έτσι ώστε να εμπνέετε τον πελάτη γι αυτό που πρόκειται να δει όταν επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας. Γενικά αντιμετωπίστε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας ως συνέχεια του ίδιου του ξενοδοχείου, μεταφέρετε χρώματα και στοιχεία desing από το ξενοδοχείο στην ιστοσελίδα.
Η ιστοσελίδα σας χρειάζεται ωραίες φωτογραφίες
Πληρώστε επαγγελματία φωτογράφο, μην προσπαθείτε να βγάλετε μόνοι σας φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας! Δείξτε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, φροντίστε να είναι όλα καθαρά και τακτοποιημένα την μέρα της φωτογράφισης. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης και με να έχουν τον κατάλληλο φωτισμό.
Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας πρέπει να είναι λειτουργική
Η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και απλή στην χρήση της. Μην προσπαθήσετε να δημιουργήσετε κάτι εντελώς διαφορετικό, οι περισσότεροι χρήστες έχουν συνηθίσει να πλοηγούνται με συγκεκριμένο τρόπο στις ιστοσελίδες, μην προσπαθήσετε να το αλλάξετε αυτό! Κρατήστε την δημιουργικότητα σας για κάτι άλλο!
Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα πρέπει να είναι εύκολη
Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας θα πρέπει επίσης να ακολουθεί τους κανόνες του ίντερνετ. Οι επισκέπτες αναζητούν συγκεκριμένα στοιχεία της ιστοσελίδας σε συγκεκριμένα μέρη. Για παράδειγμα οι περισσότεροι χρήστες θα ψάξουν τα στοιχεία επικοινωνίας στην δεξιά πλευρά του μενού και αντίστοιχα τον σύνδεσμο προς την αρχική σελίδα στα αριστερά. Η πλοήγηση πρέπει να είναι απλή και ξεκάθαρη.
Χρειάζεστε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας
Η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου πρέπει να δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά που μπορεί να έχει ο επισκέπτης, από την τοποθεσία του ξενοδοχείου με καθαρή αναφορά σε ολους τους πιθανούς τρόπους μετάβασης στο ξενοδοχείο, τους τύπους και τα μεγέθη των δωματίων.
Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας με 10 συμβουλές για να δημιουργήσετε περιεχόμενο για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.
Πρέπει να ενσωματώσετε ένα σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα σας
Η επιτυχία μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου βρίσκεται ακριβώς εδώ, στο online σύστημα κρατήσεων. Αν δεν μπορείτε να δεχτείτε online κρατήσεις τότε χάνετε ένα μεγάλο μέρος των πελατών σας. Η ταχύτητα με την οποία ολοκληρώνεται η κράτηση και το ότι αυτή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα το 24ώρο είναι τα βασικά στοιχεία επιτυχίας των online συστημάτων κράτησης.
Σκεφτείτε πόσα είναι τα οφέλη σας από την χρήση online συστήματος κράτησης για το ξενοδοχείο σας:.
- Είναι αυτοεξυπηρετούμενο, δεν χρειάζεστε υπαλλήλους, οι κρατήσεις γίνονται online.
- Είστε ανοιχτά 24 ώρες το 24ώρο. Το τμήμα κρατήσεων του ξενοδοχείου σας είναι κλειστό και οι κρατήσεις συνεχίζουν και έρχονται. Σκεφτείτε απλά, αν ένας πελάτης από τις ΗΠΑ θέλει να κλειστεί δωμάτιο στο ξενοδοχείο σας αλλά εσείς δεν του δίνετε την δυνατότητα να το κάνει μόνος του online, τότε πρέπει είτε να συντονιστεί με τους ώρες λειτουργίας του ξενοδοχείου σας, πράγμα δύσκολο λόγο διαφοράς ώρας με την Αμερική, είτε να ανταλλάξετε μερικά email, με την πιθανότητα δωμάτιο να μην είναι πλέον διαθέσιμο μέχρι να τελειώσει η επικοινωνία σας.
- Μικρότερο κόστος. Το σύνολο της εργασίας γίνεται αυτόματα online.
- Λιγότερα λάθη. Έχετε ένα εξελιγμένο υπολογιστικό σύστημα να κάνει όλους τους υπολογισμούς για εσάς.
- Μικρότερη απώλεια χρήματος. Οι πελάτες πληρώνουν απευθείας με την κάρτα τους και τα λεφτά πάνε στον λογαριασμό σας. Δεν περιμένετε για να πάρετε τα λεφτά σας.
Μετάφραση σε άλλες γλώσσες
Πρέπει να καταλήξετε στο ποιές είναι οι σημαντικότερες αγορές για εσάς και να μεταφράσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας στις γλώσσες αυτές.
Πώς όμως θα ξέρετε ποιές είναι οι σημαντικότερες αγορές για το ξενοδοχείο σας;
Απλούστατα, αν το ξενοδοχείο έχει πολλά χρόνια λειτουργίας, δείτε τα στατιστικά στοιχεία σας. Από που ήταν οι περισσότεροι πελάτες που είχατε τα προηγούμενα χρόνια; Βλέποντας από ποιά χώρα έρχονται οι περισσότεροι πελάτες σας θα καταλήξετε και στις γλώσσες στις οποίες πρέπει να μεταφράσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Αν το ξενοδοχείο σας είναι καινούργιο, τότε απλά θα πρέπει να μελετήσετε την τοπική αγορά, για να καταλήξετε στις σημαντικές για το ξενοδοχείο σας αγορές. ΜΗΝ πάτε να δείτε στο διπλανό ξενοδοχείο από που είναι οι πελάτες. Η πιο σωστή προσέγγιση στο θέμα είναι να μελετήσετε την αεροπορική σύνδεση του κοντινότερου αεροδρομίου. Με ποια άλλα αεροδρόμια συνδέεται το τοπικό αεροδρόμιο, από που έρχονται οι περισσότερες πτήσεις. Επίσης δείτε την ακτοπλοϊκή και οδική σύνδεση της περιοχής σας. Να θυμάστε, ο καλύτερος τρόπος είναι να μελετήσετε την αεροπορική σύνδεση της περιοχής σας διοτι οι αεροπορικές εταιρείες δεν θα πετάξουν δίχως λόγο σε έναν προορισμό.
Κατασκευή mobile ιστοσελίδας για ξενοδοχεία
Τα νούμερα λένε την αλήθεια! Περισσότερα από τα μισά ταξίδια ξεκινάνε από το ίντερνετ. Πάνω από το 50% των ταξιδιωτών ξεκινάει να σχεδιάζει το ταξίδι του online. Από αυτούς υπολογίστε ότι περίπου τα 3/4 χρησιμοποιεί φορητές συσκευές, όταν η ιστοσελίδα σας δεν είναι mobile friendly τότε χάνετε το 37,5% του συνόλου των ταξιδιωτών που αναζητούν το επόμενο ταξίδι τους online.
Τι να έχετε κατά νου όταν κατασκευάζετε την mobile εκδοχή της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:
Απλή αρχιτεκτονική ιστοσελίδας. Μην ξεχνάτε ότι άλλες είναι οι ανάγκες για τις desktop ιστοσελίδες και άλλες για τις mobile. Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου από την φορητή του συσκευή, τότε απλά περιμένει να βρει ευανάγνωστες πληροφορίες, ξεκάθαρους συνδέσμους και ένα απλό σύστημα κρατήσεων.
Ταχύτητα της ιστοσελίδας. Η ταχύτητα με την οποία φορτώνει η ιστοσελίδα σας είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες seo. Εκτός από αυτό σκεφτείτε ότι ένας χρήστης φορητής συσκευής βιάζεται, αν η ιστοσελίδα σας φορτώνει αργά τότε το πιο πιθανό είναι απλά να φύγει από την σελίδα σας και να επισκεφτεί μια άλλη.
Ξενοδοχείο και κοινωνικά δίκτυα
Αφού έχετε προχωρήσει στην κατασκευή ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας, ήρθε η ώρα και να κοινωνικοποιηθείτε. Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να προσθέσουν μια έξτρα αξία στην επαφή σας με τους πελάτες σας. Η παρουσία σας στα κοινωικά δίκτυα θα ωφελήσει όχι μόνο το seo της ιστοσελίδας αλλά και την συνολική σας παρουσία στο διαδίκτυο. Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να αυξήσει τους πελάτες σας και την επαφή των πελατών σας με το ξενοδοχείο σας. Να θυμάστε, οι άνθρωποι θέλουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους με τους φίλους τους και εσείς πρέπει να τους βοηθήσετε σε αυτό.
Δημιουργήστε σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, φτιάξτε ένα μοναδικό hashtag #bigdropgr για το ξενοδοχείο σας, μοιραστείτε περιεχόμενο, δώστε κίνητρα να μοιραστούν το περιεχόμενο σας, να απαντάτε στις ερωτήσεις που σας γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα, ρωτήστε τους αναγνώστες, κάντε διάλογο μαζί τους και τέλος χτίστε σχέσεις μαζί τους.
Κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχεία, τι να μην κάνετε.
Σε προηγούμενο άρθρο μας “Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, 6 λάθη που πρέπει να αποφύγετε” εξηγούμε ποια είναι τα 6 λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν πρόκειται να προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία.
Permalink
Permalink