Skip links

Συμβουλές SEO: Λατινικά ή ελληνικά URL -permalink, για καλύτερο SEO;

Τα url (link) να είναι με ελληνικούς χαρακτήρες ή με λατινικούς;

Μια απορία που έχουν αρκετοί αναγνώστες μας. Τα url πρέπει να έχουν ελληνικούς χαρακτήρες; Αν ναι τότε όμως θα μπορεί να τα διαβάζει η Google; Και αν είναι στα αγγλικά θα μπορούν να είναι κατανοητοί οι σύνδεσμοι μου από τους χρήστες; Διαβάστε το άρθρο μας για το αν θα πρέπει να έχετε url με ελληνικούς χαρακτήρες ή με λατινικούς.

Ποιά είναι η καλύτερη δομή των συνδέσμων για καλύτερο SEO;

Στον κόσμο του ίντερνετ όλοι παλεύουμε για μια καλύτερη θέση στις αναζητήσεις στην Google. Η λέξη SEO έχει πλέον έχει γίνει γνωστή σε όλους μας και όλοι πορευόμαστε με βάση τις απαιτήσεις της Google. Ένα θέμα που απασχολεί πολλούς που ασχολούνται με τον κόσμο του ίντερνετ και του SEO ειδικότερα, είναι η γλώσσα του url ή των permalink. Οι σύνδεσμοι των άρθρων ή των σελίδων σας θα πρέπει να περιέχουν λέξεις κλειδιά για να μπορείτε να βγείτε στις πρώτες αναζητήσεις της Google. Αλλά σε ποιά γλώσσα θα πρέπει να είναι οι σύνδεσμοι αυτοί;

Keyword rich urls ή απλά σύνδεσμοι εμπλουτισμένοι με λέξεις κλειδιά

Είναι σημαντικό οι σύνδεσμοι σας να περιέχουν λέξεις κλειδιά ή τις φράσεις κλειδιάγια τις οποίες προσπαθείτε να πετύχετε μια καλύτερη κατάταξη. Η στρατηγική λέγετε rich keyword urls και εφαρμόζεται σε όλα τα μεγάλα SEO blogs του εξωτερικού όπως το MOZ. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι ότι τα long tail keywords, σας δίνουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχετε μια πιο υψηλή κατάταξη στις αναζητήσεις της Google. Καθώς τα long tail keywords αποτελούν το 90% των συνολικών οργανικών αναζητήσεων στις μηχανές αναζήτησης, καταλαβαίνεται ότι είναι πιο σημαντικό να στοχεύετε τις φράσεις αυτές παρά μια μοναδική λέξη.

Ένα πρόβλημα που διαπιστώνουμε ότι εμφανίζουν οι σύνδεσμοι με ελληνικούς χαρακτήρες είναι ότι αν γράψετε πολλές λέξεις στον σύνδεσμο, όταν πάμε να μοιραστούμε τον σύνδεσμο αυτό στα κοινωνικά δίκτυα, εμφανίζεται ένα τεράστιο μακρινάρι με ακαταλαβίστικους χαρακτήρες. Όλοι σας θα έχετε προσέξει την δομή των συνδέσμων που χρησιμοποιούν ελληνικούς χαρακτήρες, πως εμφανίζονται όταν τους μοιράζεστε στα κοινωνικά δίκτυα. Πολλές φορές η άσχημη αυτή εμφάνιση των συνδέσμων είναι αποτρεπτική από το να κάνει κλικ ο επισκέπτης. Αυτό εμποδίζει την αύξηση της διαδραστικότητας της δημοσίευσης, έχει και πολλά προβλήματα στις μηχανές αναζήτησης.

Δυστυχώς πολλοί ελληνικοί χαρακτήρες αναγνωρίζονται από τις μηχανές αναζήτησης ως ειδικά σύμβολα και “μεταφράζονται” σε μια αλληλουχία συμβόλων, τα οποία δεν σημαίνουν τίποτα για τον άνθρωπο. Από εμπειρία μπορούμε να σας πούμε ότι οι σύνδεσμοι με λατινικούς χαρακτήρες πετυχαίνουν καλύτερη κατάταξη από τους αντίστοιχους με ελληνικούς χαρακτήρες.

Αφήστε ένα σχόλιο

  1. Συμφωνώ καθώς στη πλειονότητα των περιπτώσεων χρησιμοποιώ λατινικούς χαρακτήρες για καλύτερο index στις μηχανές αναζήτησης. Πρέπει όμως να ομολογήσω ότι έχω κάνει αρκετά πειράματα ειδικότερα σε άρθρα και έχω παρατηρήσει ότι σε αρκετούς ελληνικούς χαρακτήρες ειδικότερα σε tags και κατηγορίες μέσω wordpress, εξαιρετικά αποτελέσματα. Η κύρια βάση όμως είναι αυτή, γιατί οι λατινικοί χαρακτήρες διαβάζονται ευκολότερα.

  2. Ένα plugin για όλους τους Έλληνες χρήστες του WordPress | BigDrop
    Permalink