Skip links

Η Facebook έκανε αλλαγές στον αλγοριθμο της

Όταν η Facebook αποφασίσει να κάνει αλλαγές τότε επηρεαζόμαστε όλοι μας. Αλλάζει η στρατηγική μαρκετινγκ και πρέπει να προσαρμοστούμε στις αλλαγές.

Την εβδομάδα που μας πέρασε η Google έκανε αλλαγές στον αλγόριθμο με τον οποίο γίνεται η κατάταξη των αποτελεσμάτων – διαβάστε περισσότερα εδώ. Η Google όμως δεν ήταν ο μοναδικός ιντερνετικός γίγαντας που έκανε αλλαγές. Η Facebook επίσης ανακοίνωσε ανανεώσεις και αλλαγές στον αλγόριθμο των δημοσιεύσεων.

Ποιές είναι οι νέες αλλαγές στον αλγόριθμο της Facebook;

Υπάρχουν τρεις βασικές αλλαγές στον αλγόριθμο των δημοσιεύσεων σύμφωνα με την ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου. Η πρώτη αφορά την αναβάθμιση της εμπειρίας των χρηστών που δεν έχουν αρκετό περιεχόμενο για να δουν. Με αυτήν την αναβάθμιση η Facebook χαλαρώνει τον κανόνα της που δεν επιτρέπει στους χρήστες να δουν αρκετές δημοσιεύσεις από την ίδια πηγή σε μια λίστα.

Ενώ η πρώτη αλλαγή είναι ένα ευχάριστο νέο για τις επιχειρήσεις διότι μπορεί να κάνει περισσότερο περιεχόμενο που δημοσιεύουν να γίνεται τελικά ορατό, η δεύτερη αλλαγή δεν είναι και ιδιαίτερα ευχάριστη. Η δεύτερη αλλαγή της Facebook στον αλγόριθμο της είναι αρκετά απλή, οι χρήστες θα βλέπουν περισσότερες δημοσιεύσεις από φίλους τους παρά από εταιρικές σελίδες στις οποίες έχουν κάνει like! Οι δημοσιεύσεις των επιχειρήσεων θα συνεχίσουν να είναι ορατές αλλά θα είναι λιγότερες σε σχέση με πριν.

Τέλος, η τρίτη αλλαγή θα έχει μεγάλη επιρροή στην ορατότητα των δημοσιεύσεων “από στόμα σε στόμα”. Αυτό θα γίνει διότι η Facebook μειώνει τις δημοσιεύσεις που εμφανίζονται στον τοίχο σας και αφορούν την δραστηριότητα των φίλων σας, όπως σχόλια σε δημοσιεύσεις και Like σε δημοσιεύσεις. Σήμερα, αν δημοσιεύσετε μια φωτογραφία και κάποιος την σχολιάσει ή πατήσει Like, τότε και οι φίλοι του θα δουν στον τοίχο τους την δραστηριότητα του αυτή. Αυτού του είδος οι δημοσιεύσεις θα μειωθούν ή δεν θα εμφανίζονται καθόλου.

Η Facebook προειδοποιεί ότι αυτές οι αλλαγές θα έχουν επίπτωση στην διανομή των δημοσιεύσεων των εταιρικών σελίδων. Το μέγεθος των επιπτώσεων θα εξαρτηθεί από την σύνθεση των οπαδών σας (όσων έχουν κάνει like στην σελίδα σας) και την συχνότητα με την οποία δημοσιεύετε.

“Η Facebook διαρκώς εξετάζει ποιά είναι η κατάλληλη μίξη περιεχομένου για τον τοίχο σας και θέλουμε να σας ενημερώνουμε για κάθε αλλαγή που μπορεί να επηρεάσει την κίνηση στην σελίδα σας” ήταν η ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου. Η κίνησή από το Facebook προς τις ιστοσελίδες έχει υπερδιπλασιαστεί τους τελευταίους 18 μήνες. Σύμφωνα με έρευνες περίπου το 25% της κίνησης των ιστοσελίδων έρχεται από τα κοινωνικά δίκτυα.

Εσείς τι ποσοστό της κίνησής σας το δέχεστε από τα κοινωνικά δίκτυα;

Αφήστε ένα σχόλιο